Lightyliving

Live now when you are alive

Fredag igen

Ja, gudseklov har jag int efått nåt sånt där mail själv…och har ingen bror som blivit syster utan de är fortfarande bröder 🙂  Men får väl se om jag vinner på Lotto ihelgen  😉

Jag har varit inne sparsamt på bloggen och grejar lite hemma och är ute med kissarna så fort tillfälle ges.  Skönt med lite bolggpausande..men visst..kollar allt igenom lite här och där även om jag inte gör några avtryck. 🙂

I helgen blir det lugna puckar och ska försöka få lite fräscha fönster. Som de ser ut nu ser man snart inte vilket väder det är. Verkar ju som det ska bli lite mildare och då passar det ju bra! 🙂

Läser hos en del att flunsan verkar vara på gång igen…  hoppas det är fort övergående…och att nif år vara krya! Ska hålla tummarna för det!

Önskar er en go helg och var rädda omer allesammans! 

*tusen kramar**  :-)kissenispegeln

mars 13, 2009 - Posted by | 1 yoga, alternativ, breathing, cats, energy, Skönhet och Hälsa, Skojsigt |

4 kommentarer »

  1. Önskar dig en riktigt härlig helg också!
    Kram!

    Kommentar av Znogge | mars 13, 2009 | Svara

  2. Jag måste bara norpa den här bilden av dig,

    haha…!

    Hoppas du inte misstycker? Jag länkar

    givetvis till dig.

    Lycka till med fönstren och håll dig frisk!

    Och ha en riktigt bra helg!

    Kram!

    Kommentar av Sam Zodiac | mars 13, 2009 | Svara

  3. Fin text 🙂

    Kommentar av Veronica | mars 14, 2009 | Svara

  4. den bilden e grym.. fint skrivet..

    Kommentar av vesna | mars 15, 2009 | Svara


Kommentera

