Lightyliving

Live now when you are alive

Torsdag och operationsdag

Ja, de två stackars kattflickorna här är alldeles förvirrade och nu tuggar Shirley på min sandal…de får ju inte äta innan de ska kastreras nu på förmiddagen. Klart att de inte fattar om matte blivit alldles knäpp som inte ställer fram någon mat!?!??!  Kära nån…men det är som det är. Igår köpte jag en transportbur till eftersom de nu är så stora att de måste ha varsin och sen när de varit sövda behöver vara var och en för sig.  Min mor ska följa med som support och sällskap och det är skönt. 🙂

Så det blir det här hela dagen kommer att handla om och ute har det kommit mera snö. En halv decimeter ser det ut som. Får sopa av trappan. Nu ska jag smygäta lite frukost för jag är redan kastrerad.  *fniss*

Ha en fin dag allesammans….dyker nog upp senare idag och berättar hur fröknarna mår.

*kraam**

shirleybasseyisoffan2

Här var vi minsann bara småttingar

februari 19, 2009 - Posted by | alternativ, cats, Familj, Simple life, Skönhet och Hälsa, winter | ,

3 kommentarer »

  1. Tack så mkt för titten!
    Hoppas att det går bra för dina små katt-töser idag.
    Jag ska tänka på er.
    Ha en bra dag!

    Kommentar av Monixx | februari 19, 2009 | Svara

  2. ÅÅÅÅÅ vad fina de är..:)Lycka till nu och pussa dem från mig!

    Kommentar av carola | februari 19, 2009 | Svara

  3. Matte har blivit tossig *ler* Hoppas det går bra för töserna idag – håller tassarna.

    Kram

    Kommentar av Jules | februari 19, 2009 | Svara


Kommentera

