Lightyliving

Live now when you are alive

Nu är de hemma de små liven

och ligger och snusar i sina burar vid varma goa elementet. De försökte provstå lite men ack det gårju inte än… men skönt att se det är go i dom.  De får vara där i några timmar till så de klarnar innan de får komma ut igen. Går till och killar på dom med jämna mellanrum och de bara gnyr till lite och sen fortsätter att sova nu när de vet att de är hemma.  Sköönt att det är gjort!

Mor och jag har käkat lunch och nu kollar hon på nåt på trean……. våra bästa år.  och det är visst nåt hon inte kan låta bli att följa även om hon tycker det är löjligt…känns det igen?  *hehe*  men minns när jag kollade på Sunset beach varje eftermiddag när jag kom hem för det var ett superbra sätt att få lägga ner sig på soffan och mina småkillar förstod att jag skulle vara ifred då……. för TV…det är viktigt. *skratt*  så det var ett sätt för mig att varva ner inför kvällspasset med allt vad det innebär för en ensamstående 3-barnsmamma även om jag inte var speciellt intresserad av serien. Det liksom står ju still och inget händer i princip….. men ibland blev det lite spänning när det kom fram att killen som betett sig underligt hade en ond tvillingbror.

Jahapp..nu ska jag också lägga ner mig och vila lite. Återkommer om rapport.

februari 19, 2009 - Posted by | cats, Skönhet och Hälsa | ,

4 kommentarer »

  1. Så skönt att det är avklarat och att det gått bra. När Herr Hund kastrerades vet jag inte vem som var tröttast av oss efteråt… Nu får ni vila lite, både två- och fyrbenta!
    Kram

    Kommentar av Znogge | februari 19, 2009 | Svara

  2. Kikar förbi och hoppas att du har det bra. Skönt att kastreringen gick bra.

    Kramar till dig

    Kommentar av wendla | februari 19, 2009 | Svara

  3. Skönt att det gick bra! De brukar piggna på sig otroligt fort efter en sån operation; betydligt snabbare än oss 😉

    Kommentar av uttern | februari 19, 2009 | Svara

  4. Tänk att det är så skönt när man väl får hem sitt djur igen, oroa sig gör man så fort de ska sövas.
    De är så söta ser jag på fotot i tidigare inlägg. Hoppas nu att de piggar på sig och att allt är som det ska.
    Kram

    Kommentar av livsglimtar | februari 19, 2009 | Svara


Kommentera

