Lightyliving

Live now when you are alive

Torsdag och ev mera städning?

Ja, mattorna ska ju skakas och lite annat.

Gårdagens yoga gick bra och kvällen avslutades i soffan fram till 21. Sen i säng efter dusch. Löste det sista i sudokutidningen så nu får jag köpa en ny.

Idag ska jag gå igenom alla kurser, arbeten och sånt som kan vara av värde när jag ska söka mitt jobb. Himla svårt att komma ihåg allt men ska kolla i min jobbarakt som finns arkiverad. Känns lite knepigt det hela.

Hör på TV om en massa dumheter som folk gör. Så mycket otrevligt som händer. Väcker sådan olust. Nej, nu får jag allt ta och rycka upp mig!!!!  **ryck ryck**

Sonen fick ingen fisk men killarna såg en älgko som knallade omkring.  Kan man säga att et var enko på isen då??  *hehe*

Alltid något. :-p och sen fick han en skön eftermiddag ändå och de grillade medhavd matsäck…härligt!!!

Jobbar med massage idag och har två stycken föranmälda och en akuttid.

Ja, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer om. Ska i alla fall fixa till mig inför dagen. Må så gott allesammans!  *kraam*

februari 12, 2009 - Posted by | 1 yoga, Barn, inspiration, Skönhet och Hälsa, stress, Stroke, winter, yoga må bra | , , ,

2 kommentarer »

  1. Sudoku är så kul. Fick en sudokuhanddator av syrran och den använder jag flitigt. Det är bra hjärngympa.

    Förstår att det känns knepigt att söka sitt eget jobb. Lycka till vännen. Det går bra. Är helt säker på det.

    Galna koisen var de och pimplade på. Gör inget om det inte nappar, de njöt säkert av att komma ut och att få fika ur säcken. Det är mysigt.

    Ha en jättefin dag Moniqa.
    Varma kramar

    Kommentar av Jules | februari 12, 2009 | Svara

  2. Tack gullehjärtat Jules för dina ord…jag behöver så mycket positivt nu…känner jag…är ju den som pushar andra annars…men det känns som orken börjar ta slut…poff!! Obegripligt på nåt sätt hur allt ska ändras och ställas på sin spets och sen ingen vet hur det blir???
    *kraam*

    Kommentar av Moniqa | februari 12, 2009 | Svara


Kommentera

