Lightyliving

Live now when you are alive

Onsdag igen och yoga på jobbet

Gårkvällen var skön med yoga och sov som en stock inatt. Gick upp vid sjutiden. Kissarna hade fått en burk Pussy av Älsklingen innan han drog till  jobbet så de var lugna och lät mig sova ifred. 🙂

Hörde om att man skriver ut de dyraste av blodfettsänkande medlen, upp åt 110 milj. Trots att det finns billigare.  Jag äter ett billigt men fick ett dyrt utskrivet, men på Apoteket frågade de om jag gick med på att ta ett likvärdigt billigare. Så klart jag ville…det skiljde flera 100 på burken.  Nu säger de att det är sjukligheten man måste titta på dör de dyrare har en substans som även hjälper mot inflammationer i blodkärlen.  Ja, kära nån… det är nog rävgift allesammans. Men ibland får man välja mellan pest och kolera som det säger. Var 10:e svensk äter sånt här och min läkare sa att det borde alla göra som inte lever jättesunt på alla vis och är över 40 år.

Har inte talat med min son om hur fisket gick men ska ringa lite senare. Han sover nog nu.

Nu ska jag kolla runt lite härhemma vad som behöver få göras. Försöker blunda i det längsta *hehe* .

Ha en toppenonsdag! *kramis*

februari 11, 2009 - Posted by | 1 yoga, alternativ, inspiration, kurser, recept, Simple life, Skönhet och Hälsa, stress, Stroke, stroke trötthet värk, tänkvärt, terapier, trötthet, winter, yoga må bra | , , , ,

2 kommentarer »

  1. Det har blivit som en medicin-djungel. Inte lätt att veta. Jag har en medicin som jag alltid tar det dyrare alternativet av – men det skiljer bara 50 öre på priset 🙂 När det sen barkar iväg till större belopp så tar jag alltid det billigare alternativet.

    Är som du går med skygglappar hemma just nu. Har som ingen lust. Och ingen inspiriation. Men lusten och viljan kanske kommer – nån gång 🙂

    Ha en fin onsdag vännen.
    Kramar ❤

    Kommentar av Jules | februari 11, 2009 | Svara

  2. Har faktiskt dammsugit nu…men så tog det slut med det…mattorna möter i dörren och vill bli skakade när jag kommer hem… eller förhoppningsvis fixar Älsklingen det 🙂

    Kommentar av Moniqa | februari 11, 2009 | Svara


Kommentera

