Lightyliving

Live now when you are alive

Tisdag med nya uppdrag

Idag är det dags att söka sitt eget jobb efter omorganisationen.

Besikta bilen

Gå på yogakurs.

Jag känner mig lite vilsen inför allt det här med jobbatmosfären. Men men, allt ordnar sig väl. …trist med all ovisshet bara.

Önskar er en fin tisdag! Ska nog köpa en semla idag. ❤

*kramar från östra kanten av Värmland***

februari 10, 2009 - Posted by | 1 yoga, body harmony, breathing, landstingshälsan, Skönhet och Hälsa, stress, Stroke, trötthet, utmaning, yoga må bra

6 kommentarer »

  1. Ovisshet är alltid tärande, hoppas du får en bra dag och att bilen sköter sig på besiktningen! Kram!

    Kommentar av ordalaget | februari 10, 2009 | Svara

  2. Hallå där! Där händer det mycket ser jag. Jag var tvungen att uppdatera mig lite och det ser ut som att du haft en trevlig helg 🙂 Jobb o ovisshet ja..hmm. Det vill jag inte ens tänka på. Lycka till idag och kram

    Kommentar av dagdrivaren | februari 10, 2009 | Svara

  3. Nej men vad händer vännen? Omorganisation? Men…
    Tankarna är hos dig.
    Varma kramar och puss på pannan!

    Kommentar av Jules | februari 10, 2009 | Svara

  4. Hej!
    Åh va ”jobbigt läge”…. att söka om sitt eget jobb.
    Jag vet att man ska va gla att man har ett jobb, men ibland önskar i alla fall jag att jag var mer modig…. eller va man ska säga. Kanske inte sluta men byta tjänst eller så.
    //T

    Kommentar av Tussen | februari 10, 2009 | Svara

  5. Ja ni, det är konstigt…men så är landstingets nya giv, först tar bort tjänster och omprioriterar och sen helt plötsligt ska man söka sin egen tjänst om man vill ha den och förhoppningsvis söker ingen annan som får den och har högre meriter men mindre erfarenhet. Inte kul vid 56 års ålder att försöka bilda ett nytt arbetsliv om det skulle bli tokigt,. öppna eget är jag för trött för att göra…om det varit för 10 år sen hade jag nog tagit steget men inte nu…. med finanskriser och allt vad det är. Jag hoppas att allt ska bli till det bästa.

    Kommentar av moniqas | februari 10, 2009 | Svara

  6. Håller tummarna för dig goa Moniqa. Kram ❤

    Kommentar av Jules | februari 10, 2009 | Svara


Kommentera

