Lightyliving

Live now when you are alive

Bilen gick igenom!! Jippi!

2009021041011

200902104103

200902104106

Mattias  (Tuvan) på G

Alltid lika skönt att f å nycklarna tillbaka av besiktningsmannen och åka därifrån. Även om de är jättetrevliga på vår Besiktning.

 Jag skjutsade min yngste son till en sjö där han och hans kompisar ska pimpla.  Skönt och vackert ute i skogen när solen är framme, hoppas de får några rödingar. 🙂

Ikväll är det yogatime igen och det ska bli gott. Ska ta med mig en filt att lägga över när vi gör avslappningen så jag inte blir kall. Det är en gammal lokal med elvärme och golvet är inte varmt kan jag ju säga. När man rör sig blir man ju väldans varm men sen så…..

Fick en inbjudan om meditationskurs som är tre kvällar lite senare i vår. har anmält mig…för det är alltid bra att få lite vägledning även om jag praktiserar det så gott som dagligen med de övningar jag lärt mig i Medicinsk Yoga. Vi lärde oss 6 olika meditationer och jag älskar en som är en hjärtmeditation och en som heter Ek Ong Kar. http://www.shaktakaur.com/Meditations/Ek%20Ong%20Kar%20Meditation.htm

Nu ska jag kela med kissarna och tända i pannan. Ha en fin fortsättning på tisdagen och må så gott!  *kraam*

februari 10, 2009 - Posted by | 1 yoga, energy, Skönhet och Hälsa, stress, Stroke, winter, yoga må bra | , , ,

2 kommentarer »

  1. Åh hoppas det nappade för killarna!
    Vilka härliga och bulliga moln det är på den andra bilden 🙂
    Ha en fin yogakväll.
    Kram

    Kommentar av Jules | februari 10, 2009 | Svara

  2. Grattis till bilen och hoppas killarna fick rejält med napp!
    Kram!

    Kommentar av Znogge | februari 10, 2009 | Svara


Kommentera

