Lightyliving

Live now when you are alive

Handlingen klar

Efter lite lunch så åkte vi och handlade mor och jag. Det var lite rörigt som det brukar vara på torsdagar. Men vi fick det vi skulle ha… det blev bara ett mjölkpaket som var mitt som följde med hem till mor. Jag sa till henne att nu får hon dricka redigt med mjölk för jag orkar inte åka genom hela stan och hämta det. Och vi bor alldeles bredvid ett mindre ICA här så det ordnar sig.

Älsklingen ringde och han och min yngste son är på väg hem efter veckans jobb i Göteborg. De hade hunnit med det de skulle göra så han slipper åka ner på måndag. Gött dä!
Skönt för honom att vara ledig på fredagen 🙂 Och kissarna har stått vid dörren vid 17-tiden varje dag och liksom undrat…..men…men ..kommer han inte snart??? *hehe* Gulligt tycker jag!

Nu ska jag lägga mig rak lång i soffan en stund och blunda med mina guldbruna. Känner mig alldeles yr i mössan efter shoppingturen. Önskar er en fin fortsättning på torsdagen! *kraam*

februari 5, 2009 - Posted by | Familj, Simple life, Skönhet och Hälsa, stroke trötthet värk, yoga må bra | ,

2 kommentarer »

  1. Det är så ‘häftigt’ att djur kan ‘lära sig dagar’…jag menar stå och vänta på husse, på rätt dag – det är förunderligt. Hade en katt som kände igen billljudet. Djur är härliga.
    Kram

    Kommentar av Jules | februari 6, 2009 | Svara

  2. Ja..visst äre märkligt!? Må så gott Jules *kram*

    Kommentar av Moniqa | februari 6, 2009 | Svara


Kommentera

