Lightyliving

Live now when you are alive

Fick en underbar award

av Jules , den vackra norrlandsälvan med alla fantastiska bilder…. och den härliga Asfaltmamman med sina roliga och ofta eftertänksamma inlägg ….fattar knappt att jag fått TVÅ STYCKEN!!

Måste jag skriva 10 saker då som jag inte kanvara utan? Njae..nöjer mig med 5. 🙂

blogcarina_inspirera

Hovniger och tackar ❤
Ska lista fem saker som jag absolut inte kan vara utan och sedan nominera 5 st som jag vill ge awardet till.

Det här kan jag inte vara utan.
1. Mannen i mitt liv.
2. Tvättmaskinen   (så jag får nån ”tvätt att sortera”;-)  )
3. Veta hur mina barn mår
4. Datorn som gör möjligt att få lära sig så mycket kul
5. Yoga som hjälpt mig otroligt .
Jag nominerar följande
Znogge
Dagdrivaren
Kloktok
Livsglimtar
NIKA
Varsågoda ni sköna medbloggare!  🙂

februari 4, 2009 - Posted by | inspiration | ,

6 kommentarer »

  1. Tack snälla du! Deat värmde gott! Nu får jag börja fundera…
    Kram!

    Kommentar av Znogge | februari 4, 2009 | Svara

  2. Vilket härligt awardregn över dig goa Moniqa *ler* Du värd allt och lite till!
    Fin lista ❤ Jamen, tvättmaskinen den klarar man sig ju inte utan! Listan kan göras hur lång som helst. Kram

    Kommentar av Jules | februari 5, 2009 | Svara

  3. Livet är så rörigt just nu och jag glömmer och orkar inte alltid hänga med i svängarna. Klart jag blev jätteglad för din award, tusen tack. Men jag orkar inte föra den vidare och göra den där listan.
    Kram

    Kommentar av livsglimtar | februari 5, 2009 | Svara

    • Såklart du gör det som känns rätt *kraam*

      Kommentar av moniqas | februari 6, 2009 | Svara

  4. Tackar allra ödmjukast!:) Nu har jag bloggat 10 saker… Fridens liljor

    Kommentar av kloktok | februari 5, 2009 | Svara

    • Härligt!! Du är värd det bästa!

      Kommentar av moniqas | februari 6, 2009 | Svara


Kommentera

