Lightyliving

Live now when you are alive

Jag har fått en utmaning av

Jules  Puss, du är så go och rar, underbara Norrlandsälva! 🙂

utmaning21

Så här skulle man göra:
1. Placera ovanstående banner på din blogg.
2. Lista tre saker på din kropp som du är särskilt nöjd med.
3. Länka till den du blev utmanad av.
4. …och skicka vidare utmaningen till tre personer som du tycker borde vara extra nöjda med sig själva.
Här är de tre sakerna jag är nöjd med på min kropp

Min Hjärna

Som trots törnar gör sitt bästa

Ger mig chans att leva livet

Men inte ta något för givet

 

Mina Ben

Som leder mig dit jag vill gå

Om jag vill ta klivet

och en trevlig vän gästa

 

 

 

 

 

 

Mina händer

Som kan skriva det jag känner

Smeka och njuta

Och hålla i stativet

Nu ska jag utmana tre personer att skicka denna fina utmaning till.
Och då väljer jag !!!!!

januari 29, 2009 - Posted by | Alla Hjärtans Dag, alternativ, body harmony, energy

4 kommentarer »

  1. Åh vad härligt att läsa ❤
    Jag anade att hjärnan skulle bli en av dina favoritkroppsdelar. Jag är så glad för din skull.
    Ha en alldeles, alldeles underbar dag vännen. Jag är glad att du finns.
    Kram ❤

    Kommentar av Jules | januari 29, 2009 | Svara

  2. Jag har alltid undrat vad de där tecknen du skriver sist betyder? *hihi* <3???

    Kommentar av moniqas | januari 29, 2009 | Svara

  3. ❤ om du vrider på huvudet åt sidan så blir det ett hjärta 😉
    Hihi

    Kommentar av Jules | januari 30, 2009 | Svara

  4. Ahaaa 🙂 Va gulligt

    Kommentar av Moniqa | januari 30, 2009 | Svara


Kommentera

