Lightyliving

Live now when you are alive

Gårdagens festkväll

får jag berätta om i morron för ikväll ska andra halvan av sjukhuset iväg och de ska ju också bli överraskade!!  *hahaha*  ja det blir de allt!  Säger inte mer.

Dagen var lite seg efter ståhejet igår och jag sov alldeles för länge och fick hasta iväg till jobbet på en kvart….men det får gå. Och det gick!  Får se till att lägga mig i tid ikväll och inte kolla på något som är för engagerande. Antikrundan på sin höjd. *hehe*

Tur man inte vet vad de håller på med i köken där man äter när man får se sånt här som visades på en film en leverantör fångat med sin mobil. Alltså jag blir vanhelig rent ut sagt över hur man bara kan tänka sig att ta maten från golvet och sen skicka iväg till arma barn som sen ska äta det efter att det stått i värmeskåp???  Jovisst, många som svälter skulle väl glatt ta emot det…men om de fick välja…skulle de verkligen äta sånt??  Detär förnedrande! Både för den idioten som gjorde det och de som får käka det.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4287049.ab

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/inrikes/article4281692.ab

 

 

 

 

Idag är det Diana som har namnsdag. Det är ett ganska fint namn och en jaktgudinna kallas det. Min kollega har det som andranamn. Fasen glömde att gratta henne ju! Får ringa!

Önskar er en finkväll och må så gott!

Kraam*

januari 29, 2009 - Posted by | alternativ, Barn, beräkningar | ,

3 kommentarer »

  1. Hej! Det var snabb ryck till jobbet ser jag.. Tack för kommentaren.. Visst är det så att jag inte känner igen mig själv, till det yttre då 😉 Annars är jag som vanligt fast med större självkänsla än innan. Hoppas att du får en fin kväll *Kram*

    Kommentar av Jeanette | januari 29, 2009 | Svara

  2. Ha en fin kväll du också å må gott! Fridens liljor

    Kommentar av kloktok | januari 29, 2009 | Svara

  3. Ja usch för den usla mathanteringen. Så får det absolut inte gå till. Jag blir så arg. Och äcklad. Man kan ju bli utsjuk när det slarvas med maten.

    Hoppas du hade en fin kväll i soffan (?)

    Kram

    Kommentar av Jules | januari 30, 2009 | Svara


Kommentera

