Lightyliving

Live now when you are alive

Onsdag och Premiär för Medicinsk Yoga

Ja, detär faktiskt så på mitt jobb. Jag har en grupp på 11 deltagare som nu ska gå kurs för mig i 10 veckor. Ska bli spännande att följa dom och se hur de upplever det hela vecka för vecka. 🙂

Igår kväll var jag på provapåyoga för Maria Graflund och det var jättemånga nya där. Så himla skoj och faktiskt 3 unga killar som jag antar var där med sina tjejer. Kul att se att så många unga sökt sig dit. Hoppas nu de fortsätter och går en kurs! 🙂

Ikväll ska vi gå ut med jobbet och få underhållning och mat. Det ska bli kul att se vad det blir! Förra året var vi på Valsverket i Degerfors och det var trevligt. IVA-kören uppträdde med en massa bus och sång. Jätteduktiga!

Jag har sovit gott faktiskt i natt och känner mig utvilad för första gången på en tid, precis som de flesta omkring mig som klagar på samma sak…. trötthet.

Nu ska jag käka frukost och greja lite här. Jobbar ju eftermiddag idag så jag kan ha det lite lugnt och skönt några timmar.

Ha dä gött!  Och kom ihåg! Långa djupa lugna andetag lugnar sinnet och ger plats för mer glädje när stressen släpper taget.

*kraam*

januari 28, 2009 - Posted by | Uncategorized | , ,

2 kommentarer »

  1. God morgon vännen 🙂
    Skönt att du sovit gott känner dig utvilad. En god natts sömn är nästan som att vinna på lotto (iaf för mig).
    Du har spännande veckor framför dig. Kul!
    Låter som ni får en toppenkväll 🙂
    Ska tänka på andningen.
    Tack för titten och kommentaren igår 🙂 Jag tycker också att det ser ut som att jag har en hjälm på huvudet *fnissar* jag får nog skaffa en 🙂
    Ha en alldeles alldeles jättefin dag och klappa buskatterna från mig.
    Kram

    Kommentar av Jules | januari 28, 2009 | Svara

  2. Kanske yoga skulle vara nåt? Blir lite glad när folk pratar om trötthet, tjho..jag är inte ensam, och framförallt jag är inte dödssjuk. Har gått på lite Yoga provapå, man känner sig pigg i huvudet efteråt vill jag minnas? Kram!

    Kommentar av agapanthus | januari 29, 2009 | Svara


Kommentera

