Lightyliving

Live now when you are alive

Måndag igen! Jäsiken vad tiden drar iväg

Men helgen blev bra och vi har både tränat på gym och tagit det lugnt. På söndagen var jag på en introduktionskurs med Art of Livingi Karlstad. Det var skönt att få koppla av en stund med lite yoga och meditation.  Nu är det så bra väg dit också, mötesfritt hela vägen så det tar inte så lånt tid att åka de 6 – 7 milen dit.

Igår var min äldste son och fru här och visade upp sin fina bil. En mörkröd Toyota. Förstår att det är ett lyft för dom att kunna ta sig som de vill nu. De har ju inte behövt bil förut men nu när de väntar smått blir det ju annorlunda. 🙂 och kissen Sigge slipper åka buss i buren. Han har dock varit duktig på resorna och skött sig jättefint.  När jag kikade in i bilen igår satt han där och såg väldigt nöjd ut i baksätet (i sin bur) .

Idag ska jag kolla hjärtat på Med mott med ultraljud p g a alla extraslag jag känt och konstigheter. Det har dock lugnat sig lite men lika bra att jag får det kollat ändå. Kanske var de där Tramadoltabletterna som ställde till att jobbigt i kroppen? Hoppas det för jag blir bara bättre och bättre från alla biverkningar jag fick.

I Karlskoga-kuriren var en fin artikel om en annan yoga häri stan som leds av Rose-Marie Jungeby och Annika Broberg. http://www.yogakarlskoga.se/teachers.html

http://www.yogakarlskoga.se/index.html

Jag gick för Rose-Marie för några år sen och det var en lugn och harmonisk upplevelse. Jag ville dock gå nåt mera fysisk och därför valde jag Yogastudion när jag träffade på Maria Graflund. Det är underbara människor och yogaformer och jag kan verkligen rekommendera dom allesammans.

Jahapp. jag får önska er en fin måndag och att ni får precis som ni vill! Må så gott! 🙂

*kraam**

januari 26, 2009 - Posted by | Barn, Familj, gym, inspiration, kurser, satansvärk, Skönhet och Hälsa, Stroke, tänkvärt, yoga må bra | , , , ,

3 kommentarer »

  1. Vad skönt att du äntligen har fått en tid för att kolla hjärtat ❤
    Jaaa helgerna går så fort 🙂
    Ha en jättefin måndag.
    Kram

    Kommentar av Jules | januari 26, 2009 | Svara

  2. Härlig helg har du haft. 🙂
    Nu ska jag hålla tummarna för unltraljudet ditt.

    Kommentar av Myra | januari 26, 2009 | Svara

  3. Dagarna rusar förbi och helgerna ännu fortare. Hinner inte alls med. Toyota är ett bra märke. Vi har haft både Honda och Toyota och nu har vi en Toyota Avensis Verso. Aldrig varit något fel på dom japanska bilarna. Däremot när vi hade Citroen, Saab och nån annan bil, minns inte vilken det var, då var det massor av fel. Nej, vi håller oss till Toyota. 🙂

    Ha en fin måndag! Kramis L

    Kommentar av Liselott | januari 26, 2009 | Svara


Kommentera

