Lightyliving

Live now when you are alive

Jules gav mig en Award

som jag vårdar ömt och tar till mitt hjärta. Tack!

bildawardmarketta_24843214_24869929_26297984

Motiveringen var

Lightyliving – får detta award i retur – i ur och i skur jag aldrig sett denna härliga och inspirerande kvinna det minsta sur. Hos Moniqa så lär jag mig bland annat att andas rätt

……………………………………………………………..

Känns så fint om jag kan ge något till er för jag vill ju så gärna att alla ska må bra och när jag själv fått så bra verktyg är det självklart jag vill dele med mig till er kära bloggare!  Tusen Tack  Jules/

januari 21, 2009 - Posted by | breathing, energy, inspiration |

1 kommentar »

  1. Tack själv Moniqa *puss*

    Kommentar av Jules | januari 21, 2009 | Svara


Kommentera

