Lightyliving

Live now when you are alive

Gomorron på torsdagen före Jul

Ja, så var det näst sista arbetsdagen denna vecka. Sovit skapligt gott och det är bra. Jobbar förmiddag och idag MÅSTE jag sova när jag kommer hem. Måste komma in i den rytmen igen för det är så jobbigt med den här överspända känslan i hjärnan. Karusell med tankar hit och dit.

Kollade på Bonde söker fru igår och jag undrar jag hur det blir med Per och den han valde?? men men…. det är ju hans bekymmer eller glädje.  Peter får ju i alla fall ingen stiltje med sitt val…*haha*  blir nog  övertänt i den relationen med den spelevinken. Men han verkar ju medveten om sig själv i alla fall. Ikväll blir ju fortsättningen när alla paren reser. Ska jag allt kollapå!  🙂

Jag önskar att alla får en bra dag idag och alla himlans förkylningar försvinner och att alla som väntar på något vitalt för att må bättre ska få det. Tänk om jag kunde vifta med ett trollspö och ge alla det goda de vill ha, om så bara för en dag. Får vifta med mina kringflygande positiva tankar istället.

Må så gott! *kram*200812053852 

Här är min Tomtekör på pianot!

december 18, 2008 - Posted by | alternativ, inspiration, love | ,

1 kommentar »

  1. De var så söta i går i Bonde…i alla fall Hanna och Elias – fniss fniss. Jadu…med Wille så lär de aldrig bli en lugn stund. Jag satt och hoppades att han skulle välja den andra, den söta och lite mer tysta killen. Men, men – jag fick inte som jag ville 😉 . Ska bli kul att se hur det går när de reser *ler*
    Hoppas du får vila i em. Jobbigt när tankarna far hit och dit.
    Söt tomtekör!
    Ha en fin torsdag vännen.
    Kram

    Kommentar av Jules | december 18, 2008 | Svara


Kommentera

