Lightyliving

Live now when you are alive

Har sovit gott i natt

SOmnade faktiskt på en gång nästan när jag la mig vid 22-tiden. Och vaknade ”pling”  kvart över 5.  Pigg som en mört.  *S*

Jobbar eftermiddag idag och kan ha en mysförmiddag så jag orkar med eftermiddagen. Ska gå ut och ta mig en långpromenad när det ljusnar. Pynta klart här också och se om det är något som behöver bytas ut. På Jysk har de 70% nu på julpynt så kanske jag ska åka dit och köpa lite nytt? Jaja, tanken finns i alla fall..  *hehe*

Ikväll ska jag kolla på Bonde söker fru, undrar vilka det blir som stannar kvar?

http://www.tv4.se/1.621144/2008/09/09/snacka_om_bonde_soker_fru

http://www.expressen.se/noje/1.1406805/kan-vara-evig-karlek

Ja kära nån, den kärleken den kärleken.  Önskar dom LYCKA TILL!

december 17, 2008 - Posted by | Uncategorized | ,

2 kommentarer »

  1. Skönt att du fick sova vännen.
    Ah – Bonde i kväll – tack för påminnelsen *ler*
    Kram

    Kommentar av Jules | december 17, 2008 | Svara

  2. Ja du, nu har de gjort sina val de små bönderna, man får väl hoppas att de blir lyckliga.
    70 % på julsaker det är ju inte helt fel, men å andra sidan så har jag så mycket julsaker, så det blir nog inga mera tomtar inhandlade i år.
    Kramizzzzz

    Kommentar av curlingmormor | december 17, 2008 | Svara


Kommentera

