Lightyliving

Live now when you are alive

Trött trött trött men kan inte sova….gaahhh

skit också… det känns som jag kommit på glid i tillvaron. Eller vad jag ska kalla det. Halt ute och sömnen glider undan med vida skär. Hmm…jaja. Lika bra att inte hetsa upp sig för det. Får väl sova när det blir av då. Men är så himla frustrerande att vara trött och så när man lägger sig så bara det börjar en massa filmer bakom ögonlocken med en massa konstiga personer och händelsr som jag inte fattar var de kommer ifrån. Och jag är vaken så det är inte drömmar!

Skulle vara bra om man hade en apparat att spela in allt så jag kunde försöka lista ut vad det är. Får liksom inget sammanhang i det hela. Och så är jag så sablans trött!!

Nehepp…ner till pannan och lägga på massor med ved så pannan blir het och värmer upp ordentligt. Kissarna vilar nu efter en stunds härjande och klättrande i löshängande attiraljer, typ kökshandukar och gardiner. 🙂

Ha det gott! *kram*

december 16, 2008 - Posted by | Uncategorized

2 kommentarer »

  1. Usch, det är jobbigt när man inte kan sova. Jag sover men jag drömmer om uppsatsskrivandet konstant, jag intervjuar och drar slutsatser etc etc.
    Kan nästan se katterna svinga sig i gardinerna. :0)
    Kramar till dig

    Kommentar av wendla | december 16, 2008 | Svara

  2. Vad kämpigt att inte kunna somna, hoppas verkligen att det vänder så att du får din välbehövliga sömn.
    Kramizzzzz

    Kommentar av curlingmormor | december 16, 2008 | Svara


Kommentera

