Lightyliving

Live now when you are alive

Måndag före julveckan

Hallå i stugera! Hoppas ni haft en skön helg. Här har varit lite shopping, promenader, födelsedagskalasvisit, gravljuständning, tvätt och ”mjutning” som smålandsindian på  http://blogg.expressen.se/vardagsliv/  brukar säga. Hon har inte orkat skriva på ett tag så jag hoppas att det går väl för henne i sin kamp mot smärtor och elaka sjukdomar.

Jag har gjort min yoga och nästa vecka ska jag skicka rapport till Göran Boll om effekter och upplevelser. Har ju en hel del att berätta. 😉 Han skrev i ett mail att han gärna ville använda min support jag skrivit om kursen på IMY:s hemsida. Jätteskoj!

Idag ska vi ha jullunch på jobbet. Blir risgrynsgröt och skinkmacka. Sen byter vi julklappar med varandra. *hihi* mysigt tycker jag.

Hoppas ni får en toppenmåndag och det ni vill. Må så gott!  *kraam*

december 15, 2008 - Posted by | energy, inspiration, kurser | , ,

1 kommentar »

  1. Hallojsan 🙂
    Vilken helg du haft *ler*
    Har nu gjort utmaningen du gav mig *fnissar* det tog ett tag men nu ligger den uppe.
    Åh jullunch – mums – är så sugen på skinka så jag tror jag går i bitar.
    Ha en finfin måndag.
    Kram

    Kommentar av Jules | december 15, 2008 | Svara


Kommentera

