Lightyliving

Live now when you are alive

Hemma efter en promenix vid sjön.

Kändes friskt och luften är ganska torr. Var torr om fötterna  hela vägen. Inget snöblask kvar. Kråkorna och fiskmåsarna lät lite hesa och förkylda. Konstigt att se fiskmåsar nu tycker jag…de här ju sommaren till här omkring tycker jag.

På jobbet var det bra och jag masserade och lärde ut yogarörelser.  Lärd emin kollega en hjärtmeditation som är så härlig.

Annars har inte så mycket hänt. Var ute med kissarna här vid trappen men det var visst inte så värst trevligt tyckte de. de hr blivit riktiga innekatter och är lättfrusna.  Men när de kom in blev det racerbana mellan kök – hall – vardagsrum! Jisses!  *hahaha*

Nu ska jag lägga mig på soffan en stund och vila. Skönt när man varit ute och slumra till lite i värmen.

Må så gott allesammans och ha en bra dag och kväll! Ikväll ska jag titta på den där filmen på TV3  One true thing med Meryl Streep och Renée Zellweger http://www.tv3.se/content/view/1163974/1018/  Kanske ledsam men så himla bra skådespelare.  House får stå över ikväll. Kan ju kolla på honom och alla avsnitt när jag vill på dne här sidan http://anytime.tv4.se/webtv/?treeId=90344  Bra va?  🙂

Må så gott!  *kram påer**

december 9, 2008 - Posted by | house, inspiration, tänkvärt | , , ,

1 kommentar »

  1. Hoppas din kväll blir fin!
    Kram!

    Kommentar av znogge | december 9, 2008 | Svara


Kommentera

