Lightyliving

Live now when you are alive

Fått utmaning av

Wendla Tack du!!  *hehe*

Regler:

1. Publicera reglerna på din blogg.

2. Svara på de sex 8-sakerna

3. Meddela de utmanade på deras bloggar

8 favoritprogram;

1. Dokumentärer av alla slag

2. Naturprogram

3. Smon&Tomas

4. House

5. When I met your mother

6. Sportprogram (helst fotboll)

7. Kalla Fakta

8. Landet Runt

8 saker jag gjorde igår;

1. Yogade

2. Promenerade

3. Åt Provencalska köttbullar som Älsklingen tillagat

4. Tvättade

5. Pratade med en väninna på telefon

6. Skrattade

7. Tog en lång och skön siesta

8. Eldade i pannan

 8 saker jag ser fram emot;

1. Att snart sammanstråla med familj och fira Jul

2. Njuta av ledighet

3. Få äta julbord

4. Kunna tänka klart hela dagen

5. Att förhoppningsvis slippa skotta snö

6. Att lära ut medicinsk yoga i grupp

7. Att bli farmor i maj

8. Att vara ute mycket i naturen

8 favorit restauranger;

1. London, Stockholm

2. Vapiano, Stockholm

3. PastaHouse, Göteborg

4. Sjömagasinet, Göteborg

5. Loka Brunn

6. Kinarestaurangen i Haga Göteborg

7. Rock Restaurang Karlskoga

8. Kommer inte ihåg nån mer!!!

8 saker på min önskelista;

1. Att mina nära och kära skall ha det bra

2. Att det ska gå bra för min son och fru med graviditeten

3. Att jag får vara kvar som friskvårdare

4. Att jag ska få använda allt jag lärt mig på jobbet

5. Att Jules ska bli frisk

6. Att våra politiker skall förstå att folket består av INDIVIDER

7. Att våld mot oskyldiga och värnlösa ska ta slut

8. Att solen skall fortsätta lysa över tillvaron

Jag utmanar

geddfish, Jules , Tussen/

december 9, 2008 - Posted by | Uncategorized | ,

4 kommentarer »

  1. Roligt att få ta del av din utmaning. :0)
    Vad mysigt att bli Farmor.

    Kramar till dig från mig

    Kommentar av wendla | december 9, 2008 | Svara

  2. Roligt att läsa vad du skriver. Men jag vet inte vilka dina kompisar är som du utmanar… Får se vad jag orkar med, jag vilar på saken! Kraaam!

    Kommentar av geddfish | december 9, 2008 | Svara

  3. Jag antar utmaningen 🙂 Kul. Gör nog den imorgon. Kramisar

    Kommentar av Jules | december 14, 2008 | Svara

  4. Tack för goa omtanken rara vännen. Det värmer. Tack. Kramisar i massor

    Kommentar av Jules | december 14, 2008 | Svara


Kommentera

