Lightyliving

Live now when you are alive

Fredag…Äntligen och ikväll ska jag tokrösta på Alice

Bara så ni vet. HOn är ju så skön och duktig.  Klart hon ska vara kvar!!!!!!! Och du, Alice, fixar den låten att bli DIN Låt!! *håller tummar och tår!!***

http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/idol/article3923881.ab

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/idol2008/article3922587.ab

http://kulturbloggen.com/?p=4983

På jobbet var det lugnt och jag fick en hel del gjort och kunde nöjd gå hem därifrån. Nu snöar det här  och det har blivit ändringar i ungdomshelg. De ska komma nästa istället. Jaja, så är det nu för tiden. De är ju stora killar nu. :-))

Idag blir det lugna puckar här och Älsklingen slutar nu klockan 13 så vi får en myseftermiddag. I morron tänkte jag börja med lite bakande, några mjuka kryddiga kakor och godis. Mums…kommer säkert att smygsmaka friskt. *hihi*

Hoppas ni får en bra och fin andra adventhelg och allt blir som ni vill.. **Varmaste kramar**

december 5, 2008 - Posted by | energy, inspiration, love | , , , , ,

4 kommentarer »

  1. Önskar dig det samma! Nu när sonen är hemma så är jag bara så nöjd!

    Kommentar av znogge | december 5, 2008 | Svara

  2. Jag håller på Kevin nu när Johan Palm åkt ur! Men visst är de duktiga, både Kevin och Alice! Robin åker nog ikväll…

    Kram!

    Kommentar av Anna Drott | december 5, 2008 | Svara

  3. Hoppas att helgen varit skön.
    Jag brukar alltid säga att jag bara
    gör en kvalitetskontroll när jag smygsmakar. :0)))
    Kramar till dig

    Kommentar av wendla | december 7, 2008 | Svara

  4. Ja men visst blev det rätt par i finalen! Jag hejar på Kevin, tycker att han sopat mattan med alla andra. Tänk vilken fantastisk marknadföring av Malta han har gjort, jag tror att många blir intresserade av att resa dit nu – inte bara för att hitta trevliga o duktiga killar 😉

    Kommentar av Anni | december 7, 2008 | Svara


Kommentera

