Lightyliving

Live now when you are alive

Gääääsp..jisses det är ju mörkt ute!?

Somnade till en stund märkte jag…  men det var behövligt. Har eldat så här är varmt och gott inne och ute ser jag att snön singlar ner så sakteliga. Ljusen i syrenträdet och enen glimmar vackert i skymningen. 🙂 Katterna är också sömniga och ligger kvar i soffa och fotölj.

Nu ska jag sätta på lite käk så vi får Älsklingen och jag. Sen ska vi helghandla. KAttsand… är det nya man släpar hem nu för tiden. *hehe*  Men det är kärt besvär.

Ikväll är väl inget större på gång utan ska småpyssla lite här. Och plocka undan den stora traven med rena kläder i tvättstugan. Annars blir det väl till att tvätta om för det inte doftar nytvättat längre ? Ja ja.. detär i alla fall rent. Har bara en matta kvar att tvätta nu. Sen är det fixat. Men som sagt, de lägger jag inte på förrän helgen innan jul. Kissarna får ha lite racerbana här tills dess. *hihi*

Fick brev från min läkare att ett prov inte visade på ngn cancer utan det var godartat. Vilken julklapp!!  🙂 Och sonen hade fått bra erkännande av körläraren att han hade kommit långt på väg med körandet. Lite  mera finslip bara så ska det nog gå jättebra!! Åh va stolt jag är över min unge son!

Ni får ha en skön torsdagskväll och må så gott!
*kraam**

december 4, 2008 - Posted by | Familj, positiv, Simple life, Skönhet och Hälsa

1 kommentar »

  1. Kattsand ja. Hihi. Så fasligt tungt att bära hem. *pust, pust*

    Skönt med positiva besked!

    Kram

    Kommentar av Myra | december 4, 2008 | Svara


Kommentera

