Lightyliving

Live now when you are alive

En annan som är tillbaka är jag själv

som klarat av min förmiddag på jobbet med massager. Känner mig lite trött och ska vila en stund på soffan. Kissarna far omkring och sladdar på de matt-fria golven. Vilken racerfart de har  *haha**  Hur ska det bli sen när jag lägger på dom framåt jul??

Här är lite snö som ligger kvar på backen och på förmiddagen har min äldste son varit ute och övningskört för första gången på Trafikskola. Typiskt att det ska vara sånt här väder då. Men ska ringa och höra hur det gått sen. Han ärlugn och cool så det har säkert gått bra! 🙂

Må så gott och kramis***

december 4, 2008 - Posted by | energy, Familj, inspiration, positiv, Stroke |

3 kommentarer »

  1. Ingen snö här, men säkert halt, själv ska jag dra till metropolen Slite och inhandla gummihandskar inför kötthanteringen ikväll.

    Ha det gott!

    Kommentar av Märtagreta | december 4, 2008 | Svara

  2. Åh ja det är bra att ha…. och akta tassarna *kram*

    Kommentar av moniqas | december 4, 2008 | Svara

  3. Det har säkert gått bra! Här har det varit halt hela veckan och dotra övningskör för fullt, inget större behov av Gillingebanan här inte! Ha det! Kram!

    Kommentar av fidolina | december 4, 2008 | Svara


Kommentera

