Lightyliving

Live now when you are alive

Onsdag och ledig förmiddag

Sovit gott och vaknade alldeles av mig själv klockan 6. Det gillar jag. Då har jag sovit bra.

Igår var vi till lillebror och firade hans 45-årsdag. Han bjöd på en fantastisk köttgryta, ugnsrostade rotsaker med tillbehör. Sen en jättegod gräddtårta med både hallon och blåbär på och mörk choklad. Yammi!! Hans ”iblandbo” hade med en kasse med kläder som hennes dotter inte kom i längre och det mesta passade

M I G!!! Helt otroligt! Så jag hade lite julafton där med söta toppar och blusar.

Idag ska jag dammsuga av lite här och ta bort allt som inte hör julen till i prydnadssaksväg. Sen får det blipå pianot somjag ställer alla mina tomtar. För kissarna gillar inte att gå på det när det plinkar,. *hihi* Får lägga in en bild sen när det hela är klart med tomtelandet. 🙂

Jobbar eftermiddag och får se hur jobbigt det blir. Önskar er en bra onsdag och att ni får som ni vill! Må så gott!

*varma kramar**

december 3, 2008 - Posted by | Familj, inspiration, Skönhet och Hälsa |

1 kommentar »

  1. Godmorgon, låter härligt med en ”lillejulafton” så där helt apropå för att inte tala om vad smarrigt det lät det ni fick till livs hos lillebror…Fick ett bra tips om vad jag kan tänka mig att bjuda på när någon nollar om ett tag hos oss! Tack för det!
    Ha en fin dag! Kram!

    Kommentar av fidolina | december 3, 2008 | Svara


Kommentera

