Lightyliving

Live now when you are alive

Dagens dikt av Carola Zettergren

Kattskatten

Kattskatten

Puffar du in mot stryker mjuk inom finns du med sammetstassar smyger bäddar om min frusna rygg makar dig självklart in en grop mellan mina iskalla lår slickar mina sår värmer som du valt mig bara men jag vet nog att du känner hur jag behöver dig över artgränsen din instinkt läker en frusen människa lugn spinner du vidare lejonfamnen tigeröga leopardmil framöver

Carola Z

december 2, 2008 - Posted by | Uncategorized | ,

1 kommentar »

  1. Åååh vilken underbar dikt. Den passar tokbra in på min söta lilla dyngbytta som är mattes hjärta =)

    Självklart får du länka till mig! Det är jättekul, och jag gör samma sak.

    Ha en bra dag!
    Kramiz

    Kommentar av Zassi | december 2, 2008 | Svara


Kommentera

