Lightyliving

Live now when you are alive

Fredag före första advent

På  jobbet börjar bli lite stämning nu inför advent. Mysigt! På hemvägen var jag på Cheapy och köpte tunn najtråd till det jag ska binda och på JYSK superfina lanternlampor. I större och enmindre…49 och 39 kr/st. Sen lite pynt somjag kan sätta in i kransarna jag ska göra. Så himla skoj att gå där och välja ..de hade en hel del som ja gkan tänka mig använda.  🙂

Nu ska jag vila en liten stund sen ska jag sätta igång med binderi och arrangemanget på trappen. *hihi*

Imorgon åker vi nog och tar med min mor och kollar på GranbergsdalsJulmarknad vid den gamla hyttan. Var där för två år sen och det är så mysigt med smedjan och sen julhandeln inne i den stora lokalen i hyttan. Doftar tjära och granris och glögg. Massor med hantverk. Skoj!

Här är en länk tll när jag var där 2006. http://blogg.expressen.se/funktion/entry.jsp?messid=136087

Får se om vi går ensväng sen på söndagen på julskyltingen. Beror lite på vädret. Men man får väl ta på sig ordentligt mto väder och vind. Mest vind verkar det som.

Jag ska ta lite bilder sen på min tillverkning så får ni se. Såg ett önskemål här om det. *hihi*

Nu vill jag önska er en fin adventhelg. Hoppas ni får som ni vill!  Må så gott!!  Glögg glögg**

**kraam**

november 28, 2008 - Posted by | energy, Familj, inspiration, positiv, Simple life, Skönhet och Hälsa, Skojsigt | , ,

1 kommentar »

  1. Ja, det ska bli spännande att se vad du åstadkommit! Lycka till.
    Kram!

    Kommentar av znogge | november 28, 2008 | Svara


Kommentera

