Lightyliving

Live now when you are alive

Hämtat vackert granris

som låg i högar efter att kommunen rensat i skogen en bit härifrån. Såna där tjocka barr på en del grenar. Jättefina!  Har sett att de brukar spara högar med granris vid den här tiden på året så man kan hämta. Smart!

Ska pynta klart på verandan nu när blomman i baktråget vissnat efter kylan. Får se vad jag hittar på. HAr så jädrans dålig ork och uthållighet kännerjag. Skulle helst vilja sova sova sova. Men vilade en stund i alla fall efter lunchen. Nu är det mörkt ute så gott som. Men om 1 månad VÄNDER DET!!! och vi går mot ljusare tider igen. Gäller bara att hänga i nu. *skratt* *suck*

Jag har inte fått nåt svar än på tuttografin. Det brukar väl ta omkring 2 veckor tror jag. Kanske blir i morron eller på måndag? Håller tummarna att allt ser helt perfekt normalt ut!!

Jahapp..neh.. får ta och fixa lite i köket och försöka få ordning på lite här. Dt förfaller fort när man inte orkar nåt. Må så gott allesammans!  *kram*

november 27, 2008 - Posted by | energy, inspiration, Simple life, Skönhet och Hälsa, Stroke | ,

3 kommentarer »

  1. Jag fick mitt svar i dag och det tog bara en vecka vilket uppskattades. Förra gången tog det två veckor. Lycka till med pyntandet!
    Kram!

    Kommentar av znogge | november 27, 2008 | Svara

  2. Tack för kommentaren på min blogg.
    Ja det är många som är trötta nu.
    Min reumatism gör att jag alltid är trött oavsett årstid.
    Jag gillar hösten och mörkret men visst kan det säkert göra att man blir tröttare än vanligt tidvis.
    Nu lyser adventsljustakarna upp mina fönster…..det är en mysig tid som kommer nu.
    Ha en skön kväll!
    Kram

    Kommentar av Helena | november 27, 2008 | Svara

  3. Sova…ja just nu skulle jag kunna sova dygnet runt *ler* Jag hoppas du känner dig piggare idag. Det är bra att du vilar när du känner att du behöver det.
    Du får lägga ut bild granriset *ler*
    Håller tummarna för tuttografin.
    Massor med fredagskramisar

    Kommentar av Jules | november 28, 2008 | Svara


Kommentera

