Lightyliving

Live now when you are alive

Spikmatta ska visst var bra att ligga på

eller spik är det väl egentligen inte. Men de säljer en sån på IMY som visst ska vara väldigt skön och man blir avslappnad. Det är väl de där nabbarna som klämmer på akupunturpunkter och meridianer så flödet blir bra på energierna och man blir avslappnad.  Kanske skulle ta och köpa mig en?

http://www.medicinskyoga.se/yogashop-hjalpmedel.htm

den här länken hittade jag till Allt om Yoga, en nättidning. 🙂

http://www.alltomyoga.se/index.php?art_id=333

november 25, 2008 - Posted by | 1 yoga, energy, inspiration, positiv, Simple life, Skönhet och Hälsa, Stroke | , , , , , , , ,

2 kommentarer »

  1. Jag tror baske mig att jag ska önska mig en till julklapp! Det låter som en bra investering och den här ryggen har bråkat så sen jag fick min lilla sladdis och yngre blir man ju inte 🙂
    Ha en skön tisdag! Kram

    Kommentar av Märtagreta | november 25, 2008 | Svara

  2. En väninna till mig har en sådan och hon är mycket nöjd! Så jag rekommenderar den å hennes vägnar!
    Kram!

    Kommentar av znogge | november 25, 2008 | Svara


Kommentera

