Lightyliving

Live now when you are alive

Fredag och S N Ö !

Gud vad det är vackert ute nu! Hoppas det får vara så här nu och inte blaska bort igen. Så ljust och fint!

I morse gjorde jag min yoga ordentligt. Ska försöka komma ihåg att skriva ner det här så jag har det redovisat någonstans. Visst kn jag ha en dagbok men den glömmer jg nog lättare att skriva i. Här skriver jag ju så gott som varje dag på vardagarna.

På jobbet satt jag och min kollega och knåpade ihop en skrivelse med allt vi gör inom friskvård och rehabilitering. Inte klokt vad vi gör mycket! Som vi inte ens tänker på så värst mycket. Men görs.

Älsklingen hämtade mig i snöovädret närj ag slutade ochefter lunchen sov vi över entimme. det var gott i kroppen det! 🙂

I helgen blir det lite lugnt och skönt och vi ska greja lite med veden (alltså inte jag men tittar på) och handla hem lite som saknas i skåpen. En bal med toapapper, kattmat och kattsand. Köper storpack och det tar ju också slut och så står man där.  :-/

Hoppas ni får en fin helg och får som ni vill!  *varma kramar från östkanten av Värmland*

november 21, 2008 - Posted by | energy, Familj, inspiration, positiv, Simple life, Skönhet och Hälsa, Stroke |

3 kommentarer »

  1. Hoppas snön blir kvar.
    Det blir ljusare och trevligare. Och kallare *ler*, tur det finns varma kläder.
    Här blir det oxå fix och don i helgen, eller inte här, i huset som svärföräldrarna hyr av oss. Mannen ska göra om badrummet – till svärmors *hum hum* ogillande…ja, ja det ska nog också gå bra.
    Ha en underbar helg.
    Kram

    Kommentar av Jules | november 21, 2008 | Svara

  2. Visst är det vackert! Även här söder om landsvägen har det snöat men tyvärr kommer det garanterat att töa snabbt. Så brukar det alltid vara…
    Kram!

    Kommentar av znogge | november 21, 2008 | Svara

  3. Snö väcker upp barndomsminnen helt klart. då var hela vintern strålande kall o vit, nu för tiden är det bara blask o slask tycker jag. Snön ligger dock kvar här i Stockholmia för närvarande, och jag vet inte riktigt om det är jag eller hunden som är mest lycklig….:)
    Hoppas du får en trevlig helg min goa vän. Tänker mycket på dig o önskar jag fick träffa dig irl nån gång. Varma kramar

    Kommentar av Malin | november 22, 2008 | Svara


Kommentera

