Lightyliving

Live now when you are alive

Tisdag och ledig dag

Vaknade vid 8-tiden och det regnar ute. Idag är jag ledig och ska ta det VÄLDIGT lugnt. Mina bihålor är lite angripna och när jag böjer mig ner ibland så rinner det ut en massa blodblandat vatten ..känns nästan som när man får en kallsup under vatten, lite sockerdrickskänsla i pannan. Får ta och ringa vårdcentralen men har inte ont, är väl för att bihålan tömmer sig kanske?

Har plockat lite mossa, lingonris och annat smått och gott i helgen i skogen. Ska fixa till lite på trappen tänkte jag. Sen ett besök hos min äldste son och fru i eftermiddag. Har inte sett dom sen de var i Thailand. Ska bli kul.

Men mest ta det lugnt och låta faktumet sjunka in att jag nu är klar med den medicinska yogautbildningen så här långt. Får väl se om jag går vidare till terapeut men det bli först om nåt år. Ska först låta det här bli förankrat.

Önskar er en fin tisdag och hoppas ni får som ni vill!  *kraam* 🙂

november 18, 2008 - Posted by | 1 yoga, energy, Familj, inspiration, Simple life, Skönhet och Hälsa, Stroke | , ,

4 kommentarer »

  1. Din stackare. Ring VC och hör vad det kan vara.
    Här kom det snö i lördags – jag hade tänkt plocka mer lingonris och det gick inte alls. Eventuellt så töar snön bort och då ska jag passa på…
    Grattis vännen!
    Ha en underbar tisdag.
    Kram ❤

    Kommentar av Jules | november 18, 2008 | Svara

  2. Tömmer bihålorna sig själv så hade jag avvaktat någon dag tror jag… Hoppas i alla fall det blir bättre snart. Lycka till med trappdekorationen!

    Kram!

    Kommentar av znogge | november 18, 2008 | Svara

  3. Låter inget vidare med dina bihålor – men det kanske är på väg åt rätt håll?! Vilket flyt att vara ledig och slippa gå ut i ovädret!

    Kommentar av pruddelutt | november 18, 2008 | Svara

  4. Grattis till att vara klar med yogautbildningen!
    Här gör jag yoga eller gympa varje dag. Jag har scolios sen födseln och det har börjat göra ont, så jag har gått hon massör och sjukgymnast, just nu akupunktur som gäller. Gnäll gnäll på mig! Hoppas du blir bra i dina bihålor, du är så rar och go och det är så roligt att få kommentarer av dig! Kram G

    Kommentar av geddfish | november 19, 2008 | Svara


Kommentera

