Lightyliving

Live now when you are alive

Drömt mardrömmar på soffan

Jisses va skönt det var att vakna och inte vara där jag var!! Så konstigt och märkligt man kan drömma. Men samtidigt kan jag inte minnas riktigt vad det var. Bara att jag var jagad av något som försökte tränga sig in genom en tjock häck som gick runt huset jag befann mig i. Usch…inte kul känsla!

Nej…det var gott att vakna och de små kissarna strök sig mot mina ben och spann när jag gick upp. 🙂

Har tänt i pannan och diskat och sen läst dagstidningen. I Aftonbladet stod det att hela staden här är i skräck!? för en flicka blivit mordhotad av en galen man. Men det är väl att ta i. Så stor makt har inte den dåren som beter sig så mot barn att vi ska känna oss helt körda här. Typiskt tidningar att skriva så! Men visst är det förskräckligt att såna ska gå lösa, den personen har visst hotat flera förut.

Nehepp..nu var orken slut igen. Ha dä gött! *kram

november 11, 2008 - Posted by | Uncategorized

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

