Lightyliving

Live now when you are alive

Söndag med uschlig feber och snuva

Ja så bröt det dåut även på mig. Har ju känt av det omkring 6 veckor att det var nåt på gång i kroppen men så har det inte hänt så mycket mer. Mina arbetskamrater har varit sjuka men jag har liksom stått på benen.
HAr lite feber och det känns som ett vakum runt omkringmig. huu…så otäck känsla innan det liksom släpper riktigt med förloppet.

Det var meningen vi skulle hälsa på min son med fru idag men jag fick ringa återbud i morse. SKulle varit så kul att träffa dom igen. Men får se i veckan här om det vänder och jag känner mig bättre igen. 🙂

Hoppas ni slipper denna influensan för den är inte kul  och långvarig. Älsklingen var hemma i tre veckor innan han  orkade gå till jobbet och hostar lite än efter 4 veckor och har ont i ett revben.

Jag kollar tv och slappar i soffan…. och regnet har börjat slå mot fönstren hör jag. Skönt att vara inne i goa värmen!

Må så gott så skriver jag mer i morron! 🙂  *kraam*

november 9, 2008 - Posted by | Familj, Simple life, Skönhet och Hälsa |

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

