Lightyliving

Live now when you are alive

Jag har fått en Guldnominering !!! **glad i själen och hjärtat spritter**

Tusen tack, jag känner mig otroligt hedrad!! Åh skrattar med hela själen ju!! *hihi*

Tack Liselotte för den, och du vet att jag tycker du är nåt alldeles speciellt som är skapad på denna jorden! 

Jag håller med om att det är så många här som förtjänar både guld och diamanter så jag tror jag avstår att välja ut nån…för det kan jag inte.

Alla har nåt som jag gillar och uppskattar och är så olika varandra, som en vildbukett med nyuppfunna blomster som dyker upp. Sen har vi de underbara perennerna som jag ständigt återkommer till och NI vet vilka ni är!!  Ni har mina kommentarer så gott som varje vecka. 🙂 Är så glad att ni finns och delar era liv med mig här på bloggen!

**tusen pussar och kramar till er mina ädelstenar på bloggen***

september 23, 2008 - Posted by | energy, Familj, inspiration, positiv, Simple life, Skojsigt | , ,

1 kommentar »

  1. Håller med dig, det är jättesvårt att välja ut bloggar för alla är unika och olika. 🙂

    Puss å kram Liselott

    Kommentar av Liselott | september 23, 2008 | Svara


Kommentera

