Lightyliving

Live now when you are alive

Räddad från rape videos!!!

det väntade en för moderation och som tur var läste jag ordentligt för det var nån sida med diverse sex-eländen som inte alls verkade speciellt trevligt att ha på min sida.  Tänk att det alltid ska komma sånt skit på mailen nån gång. Har varit ganska förskonad men det var tydligen dags då idag.

 

Inte för att jag är emot sex utan för att jag inte är intresserad av att bombarderas av ren dynga som jag inte bett om. Så däää så!!

**grrrr säger jag och morrar åt alla dessa skräpposter** 

Tack akismet för det finns!

ska bli intressant att se hur många träffar detta inlägg får…………….!!

Ha dä!  😉

september 22, 2008 - Posted by | Uncategorized | , ,

2 kommentarer »

  1. Det verkar finnas idioter överallt…

    Tänker på knäpp-kommentarerna jag fått i min blogg. Av Anonym. Men nu kan jag åtminstone moderera kommentarerna. Kom på hur man gör efter flera år. Typiskt mig. Hahahahaha!!

    Kram Liselott (jepp tillbaks på bloggen)

    Kommentar av Liselott | september 22, 2008 | Svara

  2. Ja kära nån…tur du kom på det! Och att du är TBX! *kraam*

    Kommentar av moniqas | september 22, 2008 | Svara


Kommentera

