Lightyliving

Live now when you are alive

Torsdag och tidig morron

Ja, det kan man lugnt säga, vaknade redan tiio i fem och kände mig utsövd. Yogan ska göras och jag har satt på kaffet så det ärklart sen.

Min yngste son har övernattat här och han har den ena kattfröken hos sig. den andra har sovit hos mig och kurrade som en galning här på morronen och var snuttsjuk. Kanske skulle skaffa napp till henne? *fniss*

Gårdagens yogagrupper funkade bra och det ska bli kul att träffa tjejerna varje onsdag. Roligt att det är många som vill prova på. 🙂

Idag har jag massager och lite annat som ska fixas. I kväll kommer Älsklingen hem och nu ska han förhoppningsvis jobba i närheten en tid så han kommer hem på kvällarna. Går bra en tid att han jobbar borta men skulle inte vara så himla kul om han gjorde det alltid. Fast sånt blir väl en vana också?

Har hittat några mysiga bloggare efter tips från en arbetskamrat.

http://lottensvita.blogspot.com/

http://hemmapalandet.blogspot.com/

http://www.jennysvitavillervalla.blogspot.com/

 

De gillar vitt och gav  mig inspiration som bara den med sina fina bilder och alster de kommit över på loppisar och auktioner. Jättehärligt!

Ja nu önskar jag er en skön och bra torsdag och må så gott!

*kraam*

september 11, 2008 - Posted by | energy, Familj, inspiration, positiv, Simple life, Skönhet och Hälsa, Skojsigt | ,

3 kommentarer »

  1. Fler som är uppe tidigt! Så god morgon och trevlig torsdag!
    Kram!

    Kommentar av znogge | september 11, 2008 | Svara

  2. tack för din gooooooa hälsning, du gjorde mig verkligen glad! kul att hitta hit med, kanske kan inspirera mig tillbaks till yogan, har hållit på till och från i 13 år…just nu från…kroppen skulle behöva det!
    vi hörs snart igen!
    kram lotten

    Kommentar av lotten | september 11, 2008 | Svara

  3. Tack goa du för din kommentar. Mysig morgon du har. Kramis

    Kommentar av Stina-Hemma på Landet | september 11, 2008 | Svara


Kommentera

