Lightyliving

Live now when you are alive

Gäsp…. har vilat och är fortfarande sömnig

…måste vara den här gråa himlen som inte lockar till nån aktivitet! Ska göra iordning kvällsmat och leka lite med mina kissar.  Shirley spelade förvånat på pianot förut. *skratt* ja kära nån vad mycket mysterier det finns för de små. Och sen det där himla fönstret vid TV-n som det kommer en vattendusch från när de ska hoppa upp där. Bassey satt länge på soffan och studerade och funderade över fenomenet. Får väl se hurl’nge det funkar med duschflaskestrålen. De är faktiskt ganska listiga ändå trots att de är små. *hihi* sen vet jag ju inte när  jag inte är hemma vad de hittar på.

I morron får jag nog ingen tid för bloggen så jag passar på att önska er en fin helg redan nu och att ni får ha det skönt. På jobbet sa man att det fanns chans till lite finväder… kan ju alltid hoppas!

Sätter upp en sol för säkerhets skullsom jag lånade från geddfish sida!

*tusen kramar från östkanten av Värmland***

september 11, 2008 - Posted by | energy, Familj, inspiration, Skönhet och Hälsa |

6 kommentarer »

  1. Den solens värme strålar ända hit, eller är det din goa värme som sprider sig via datorn 😉

    Ha nu en trevlig avkopplande helg vännen! Kramar

    Kommentar av Malin | september 11, 2008 | Svara

  2. Då passar jag på att önska dig det samma!
    Kram!

    Kommentar av znogge | september 11, 2008 | Svara

  3. Idag skiner solen här det och det är ju trevligt för igår var det så ingen sol.

    Så shirley spelade piano! *fnissar* Coolt!

    Kram L

    Kommentar av Liselott | september 12, 2008 | Svara

  4. Och tusen fredagskramar till dig! Här från Stockholms Skärgård! Liselott

    Kommentar av Liselott | september 12, 2008 | Svara

  5. Kram och jag hoppas sola ska skina på dig också!

    Kommentar av kvinnotankar | september 12, 2008 | Svara

  6. Så rara kissekatter 😉 Allt är så stort och spännande när man är liten.
    Kram

    Kommentar av Jules | september 15, 2008 | Svara


Kommentera

