Lightyliving

Live now when you are alive

Solen kikade fram!?!?!?? Varé så den såg ut?

Ja, det var riktigt fint en stund ute men nu verkar det mulna på även om det ser ljusare ut åt sydväst. Har jobbat idag och övat in yoga. Tagit det lugnt och metodiskt. Gjorde mitt pass i morse kl 05.40 när joniseringen är som bäst. Men va tusanär det för nåt nu då??  Jo, det är bäst för energin då att göra yoga. Det är ett skönt sätt att börja dagen med kundaliniyogan. Lugnt och uppmjukande och avslutande hjärtmeditation. Härligt!

Sov min timme efter lunch och sen var jag ivät till Team Sportia och köpte en väska som är smidig, rymlig, lätt och snygg! Den jag hade sist till kursen var så tung och den andra axelväskan för liten så jag kände ett stort behov av nåt som var bekvämare. Behöver ju inte med mig så mycket, tandborste smink, yogaombyte och två par omgångar trosor och strumpor.  Bara den väskan jag hade väger jättemycket i förhållade till vad jag tar med mig. Ska se om jag hittar nån bild på den?

Den nya har två fack som är lite inklädda och med småfack på den ena innersidan för pennor, mobil och smink och lite jox så slipper jag ha neccesär. Sen ett stort fack jag kan pärm och annat som tar lite större plats.

Ja va sjutton hitta?? *skratt* tog ju mobben förstås och fotade själv! Den är sårymlig att den ganska tjcok A4-pärm får plats och sen ändå plats för grejor i den andra fickan. Den kostade 459:- men jag hade rabatt så jag fick den för 399. Himla tur jag åkte dit. Har tänkt så länge på det att jag skulle gjort det.

Nu ska jag ta mig en liten promenad och få frisk luft.

Ha en fin kväll! *kraam*

september 9, 2008 - Posted by | 1 yoga, energy, inspiration, positiv, Simple life, Skönhet och Hälsa, Stroke | , ,

1 kommentar »

  1. Fin väska! Det är svårt att hitta den perfekta väskan annars tycker jag och ofta väger ju själva väskan i sig bly…

    Kommentar av pruddelutt | september 9, 2008 | Svara


Kommentera

