Lightyliving

Live now when you are alive

Tillbaka hemma

Efter jag lämnat mor på sjukhuset åkte jag till Coop Forum som öppnat häri stan och slogs av att men GUU va dyrt allt blivit!?!?!? Trodde att de körde mera prisvärt??? Eller har jag fel?

Gjorde dock ett fynd i realådan för halva priset –  ett par Craft halvbensbrallor i trikå som jag kan ha i yogan.!! De var först nedsatta till 179 kronor och sen halva det priset –  så de kostade bara 98,50!! Jippi! Och fanns i min storlek… helt otroligt!

Handlade lite kattgräs och en klösbräda såklart…för jag gickju till den avdelningen..*harkel**  ungefär som när man hade barnen hemmaboende så var det den barnavdelningen jag alltid hamnade på för jag hittade aldrig nåt till mig själv… men killarna såklart! 🙂 Typiskt va? Och nu är det då de små liven här då som kräver uppmärksamheten..hela tiden i sinnet. Men deär så kära mina gosisar!

Köpte även en stor vit kruka för att plantera om min stora trångbodda växt med hårda knottriga blad. Och så lite glasljusstakar i fyndlåda för 5 kronor styck.

Ja, så jag åkte nöjd hem i allafall och nu har jag ätit två mackor med rökt peppearstark älgkorv med vitlökssmak och ett stort glas mjölk. 🙂 Tar det där brödet som min Älskling bakar utan jäst som är så himlans gott. En massa olika grova mjöl. Har lagt ut det receptet här förut.

Nu ska jag leka lite med kissarna så de blir lugnare och sen vila en stund. Ha det gott!

*kraam*

september 3, 2008 - Posted by | 1 yoga, energy, Familj, inspiration, positiv, Simple life, Skönhet och Hälsa, Skojsigt | , ,

3 kommentarer »

  1. Det där brödreceptet får du gärna skicka över… Lät ju himlans smaskigt och med älgkött. mums!!!! 🙂
    kramen

    Kommentar av Malin | september 3, 2008 | Svara

  2. Jag tycker att maten har blivit mycket dyrare! Det går löst på några hundralappar mer varje gång jag handlar numera. Hoppas en ev löneökning kompenserar!
    Kram!

    Kommentar av Znogge | september 3, 2008 | Svara

  3. Av nån anledning blir vissa saker bara dyrare och dyrare. Även såna ställen där det borde vara billigt. :S

    Gullig bild! Ser mysigt ut! Kram L

    Kommentar av Liselott | september 4, 2008 | Svara


Kommentera

