Lightyliving

Live now when you are alive

Mogen hy och nyklippt

ja, mogen hy antar jag att man har när man är 55 år, 🙂 och det blir jag på söndag!  Känns konstigt att höra siffran men så är det.

Ska träffa min mellanson då och vi ska gå ut och käka för jag ska bo hos honom en natt och sen gå min kurs på måndagen. Kul att kunna förena nytta med nöje. Är sen ledig i två dagar efter för återhämtning. Bra tycker jag att man går med på så mycket för att det ska funka för mig. Kursen är ju både i rehabiliteringssyfte för mig och för mitt fortsatta arbete som friskvårdare. 🙂 Älsklingen och jag firar här hemma på lördagen. Ska bli mysigt.

augusti 28, 2008 - Posted by | energy, Familj, inspiration, positiv, Simple life, Skönhet och Hälsa | , ,

4 kommentarer »

  1. Grattis lite i förskott!

    Kommentar av pruddelutt | augusti 28, 2008 | Svara

  2. Fin du är i håret! Och grattis i förskott om i fall jag skulle glömma av det! 😀 Stor kram Liselott

    Kommentar av Liselott | augusti 28, 2008 | Svara

  3. Fin i håret ser jag;) Ja jag la i slingor i mitt hår oxå idag(läs går)Men jag har så mörkyt hår så det blev som koppar slingor;) Men det blev ok lite mycket kanske men men.

    Kommentar av hallonpajen | augusti 28, 2008 | Svara

  4. Inte mer än 55 🙂 då är det lugnt! Jag är 57 och lever än! Kram och grattis

    Kommentar av kvinnotankar | augusti 31, 2008 | Svara


Kommentera

