Lightyliving

Live now when you are alive

eftermiddagen blev mysig

När jag kom hem käkade jag och kissarna. De var yrvakna när jag kom och keliga. Sen var det full rusch genom nedervåningen och hej och hå. Skrattade gott åt deras tokerier. När klockan närmade sig ett så gick jag och la mig på soffan och löste Sudoku men blev så sömnig. Kissarna busade en liten stund till sen kom de upp i soffan och la sig tillrätta och vi sov gott i drygt en och enhalv timme. Sen var det lite bus och käk igen. Jag tog en promenad med stavarna för det var uppklarnande efter dagens regn och jätteskönt ute. Har lite ont i huvudet. Har läst att det är ganska många som känner av skallen. Kanske är vädret som tynger ner?

När jag fick massage idag var mitt undertryck lite högt igen. hade 140/90 och brukar ligga på 70 annars. Och pulsen kändes fladdrig sa min kollega. Kanske behöver ändra på Levaxinet? Just ja…måste ju hämta ut min nya dos. Har fått ta en och en halv tablett för att göra slut på de jag haft,men fick nu utskrivet rätt ny dos direkt. Har dock glömt två dar i rad att hämta ut. *hmm* Är väl för jag har kvar tabletter som jag inte känner av nån panik att hämta?

Nu ska jag kolla lite på TV och diska undan efter dagen.. hoppas  ni får en bra och skön kväll!

Länk till energimassagesida:

http://www.svenskahalsoteamet.se/energimassage.php

*kraam**

augusti 26, 2008 - Posted by | energy, Familj, inspiration, positiv, Simple life, Skönhet och Hälsa, Stroke | , ,

2 kommentarer »

  1. jag har också haft ont i huvudet av och till den senaste tiden – undrar också om det kan vara något väderrelaterat?

    Kommentar av pruddelutt | augusti 26, 2008 | Svara

  2. Energimassage är skönt tycker jag. Många år sedan jag fick det.

    Min huvudvärk (om den kommer plötsligt) brukar vara pga vädret. Oftast vid lågtryck.

    Då blir huvudet något tungt och värkande.

    Kramar Liselott

    Kommentar av Liselott | augusti 27, 2008 | Svara


Kommentera

