Lightyliving

Live now when you are alive

Onsdag utan glasögon

Ja, de glömde jag hos broder när jag var och hälsade på kattbebisarna. Tog av mig dom när vi kelade och busade för de kändes ivägen för de där små söta nosarnal. Och sen,, ja då låg de kvar där. *S* Brorsan ringde senare och sa att de hittat dom. Skönt att de var hela i alla fall. Ser ju skapligt utan men ganska uschligt på nära håll. Fast det går ju att läsa men få kisa så.

 

Idag får vi se då om vi fixar gräsmattorna. Det växer verkligen kopiöst fort nu alltså. Sen en massa äpplen som jag ska lägga i påsar och ta med till skogen så rådjur, älgar kan smaka på. Ska göra några äppelkakor och lägga i frysen. Är i alla fall tänkt så men får se hur orken säger hur det blir.

Ska gå igenom mitt yogaprogram idag och se vad jag ska ha med och inte. Fixa så allt är i ordning i lokalen och att mattor är på plats och inte ute på vift. Är ju bara 3 veckor nu innan vi börjar.

Annars inga större saker som ska göras. Skönt. För jag känner mig inte riktigt okej. Är antagligen den där förkylningen som lurar bak i svalget och i musklerna.

Hoppas ni får en bra dag och kan göra det ni tänkt er. Undrar vad de som det inte gick som de tänkt sig på OS gör idag? Vad de tänker och så där. Måste kännas tråkigt efter så mycket slitoch så faller allt på en tiondels sekund. *ja, kära nån. Hoppas de har nån som talar om vad fantastiska de är även om de inte kom högst och först.

*kraam på er*

augusti 20, 2008 - Posted by | 1 yoga, energy, Familj, inspiration, positiv, Simple life, Skojsigt, Stroke | , , ,

5 kommentarer »

  1. Söta söta 🙂
    De är för goa när de är sådär små.
    //Camilla

    Kommentar av hallonpajen | augusti 20, 2008 | Svara

  2. Men det var ju bra att du vet var de är i alla fall!

    Kram!

    Kommentar av znogge | augusti 20, 2008 | Svara

  3. Jätte gulliga! 😀

    Kommentar av Zarb | augusti 20, 2008 | Svara

  4. Sikka söta små pissar!

    Kommentar av TheDarkCrystal | augusti 20, 2008 | Svara

  5. Hehehehe!!

    Glasögon har en tendens till att försvinna lite här och var. Dock kan du inte ha alltför taskig syn som jag har som skulle behöva en blindkäpp för att ta mig fram om jag inte skulle hitta mina linser eller glasögon. Jag ser bara dimma då. *asg!*

    Söta bilder av söta katter! Älskar katter! Är en riktig katt människa, okej, en allergisk kattmänniska då…*fniss*

    Kram kram Liselott

    Kommentar av Liselott | augusti 21, 2008 | Svara


Kommentera

