Lightyliving

Live now when you are alive

Tisdag och ont i halsen

Blää… inge skoj. Men det lenar säkert upp sig bara jag kommer igång. Har käkat frukostoch muslin kändes som den hade lite taggtrådsbitar i sig. 😦

Jaja, vädret verkar i alla fall ha lättat upp lite och jag ser lite blått mellan molntussarna. Skönt! Lite ljusare.

Har sovit ganska bra.. bara vaknat fyra ggr… och kunnat somna om igen.  Det är skönt när det är så. Jobbigt när man måste gå upp för att kunna lägga sig igen.

Igår köpte jag mig ett par svarta brallor och en vit blus. Fint. Kollade efter skor men de Rieker de hade var inte nåt jag ville ha. Och i den andra affären de säljer dom där hade de storrea på sommarens skor och inte ens packat upp höstens grejor än. Lite märkligt med tanke på att det är så höstigt ute nu.

Så jag får ge mig till tåls med skoköpandet. Visst, jag kan köpa nåt annat märke men Rieker sitter ju himla gott på foten och är så lätta och supersköna.

http://www.rieker.com/index.php?SB=1152&SH=864&VB=1115&VH=650

Nu ska jag grejsa till mig och sen dra till jobbet. Önskar er en fin tisdag!

*kram*

augusti 19, 2008 - Posted by | energy, inspiration, positiv, Simple life, Skönhet och Hälsa, Skojsigt | , , ,

1 kommentar »

  1. Hoppas du piggnar på dig och halsontet försvinner snabbt!
    Fast det låter som om du sovit oroligt…
    Önskar dig en bra dag! Fridens liljor

    Kommentar av Kloktok | augusti 19, 2008 | Svara


Kommentera

