Lightyliving

Live now when you are alive

Mina dikter

Här la jag in dikter när jag började min bana som poet.

MoniqasDikter

Novell.nu är ganska lätt sida att skriva på och det blir ju datum och skyddat när man lagt ind et där. Lit ebra faktiskt!

Sen gick jag med i Sockerdricka.nu och har varit medlem i rätt många år nu. Trevlig sight med möjlighet att ge ut egna böcker!

http://sockerdricka.nu/

Här har jag alla mina dikter inlagda på den sidan.

http://sockerdricka.nu/user.php?visit=poets

 

Kul om ni vill kolla runt lite! 🙂

 

*kram*

augusti 19, 2008 - Posted by | energy, inspiration | , , ,

4 kommentarer »

  1. hej jag är ute efter lite uppl ang att ge ut en egen diktbok.
    var ska man börja med
    hur gör man när man ska skriva själva boken; är d A4-ark o så
    skickar man iväg den till ex. bookondemand, som jag kikat lite på??
    och VAR ska man gå när man vill ha hjälp med utsidan av boken….pärmen alltså

    Kommentar av xklusiv | november 24, 2008 | Svara

  2. Det bästa är att kontakta det förlag du tänkt och fråga hur de vill ha det. Då får du reda på allt. Jag har bara gett ut via Recito på Sockerdricka.nu och de hjälpte till med allt. 🙂 Lycka till!

    Kommentar av moniqas | november 24, 2008 | Svara

  3. Hej!
    Har du skrivit en bok?, vad heter den i så fall?, jag är en ung poet som också skriver väldigt mycket, läs gärna mina dikter och berätta vad du tycker!

    Kommentar av zuzurabi | september 12, 2011 | Svara

    • Hej!
      Jag och fyra tjejer som skrev på Sockerdricka,nu gav ut en bok på Recito förlag. Vi skrev 20 dikter vardera. Boken heter ”Vi som aldrig mötts” Försökt hitta recentionerna men det är ju sen 2006 och nog borttagen? De 100 exemplaren vi gjorde sålde i alla fall slut :))

      Kommentar av moniqas | september 13, 2011 | Svara


Kommentera

