Lightyliving

Live now when you are alive

Varit på stormutflykt

Följde med min arbetskamrat som har en vecka kvar av sin semester till hennes sommarstuga på eftermiddagen. Det började regna och storma så vi trodde båtarna i hamnen skulle blåsa bort. Kära nån. Träden stod nästan rakt ut åt sidan runt om.  Vi åt fisksoppa och gott bröd med Svarta Sara-ost och eldade i den sköna gjutjärnskaminen så det kändes supermysigt att höra ovädret utanför och sitta inne.

Ikväll  kommer Älsklingen hem efter några dagars bortavaro. Jippi!! Hoppas han kör försiktigt och kommer hem välbehållen så jag får krama om honom. 😉

Tog ett kort på mitt toningsresultat av håret, men min frisyr lyser med sin frånvaro. VAr för stressad att fixa till den så det ser rätt fluffigt ut. *haha* Men färgen syns ganska bra i alla fall. Blev inte så tokigt.

Nu ska jag ta igen mig en stund i soffan och blunda med ögonen lite. Skönt efter alla upplevelser. Ikväll blir det torsdagsmys! *hihi*

Ha det gott allesammans! *kram*

augusti 14, 2008 - Posted by | energy, inspiration, positiv, Simple life, Skönhet och Hälsa, Skojsigt | , ,

1 kommentar »

  1. Snyggt:)

    Kommentar av hallonpajen | augusti 15, 2008 | Svara


Kommentera

