Lightyliving

Live now when you are alive

Kväll och slinggrejsning

Gick en sväng med stavarna nere vid sjön efter eftermiddagsvilan och det var lite blåsigt men skönt. Tog kort på en som gett sig ut med bräd och seglade fram och tillbaka med jättebra fart! Va skoj det verkar!

Har gjort nya slingor i håret för nu har nästan allt växt bort efter klippningen och det brukar vara lagom att göra lite nu och sen tona håret brunt när hösten närmar sig. Blir snyggt med skiftningarna i håret. 🙂 Om det blir skapligt bra ska jag lägga in en bild men det får bli i morgon i såfall.

Tänk om man kunde bli så här vacker?? 😉 http://www.hair.dk/extrapic.asp?picid=9_5_150100.jpg

Eldar i  pannan för att få varmvatten och kunna duscha hett. Har duschat svalt några dagar så jag känner för lite varmare i kväll. Är väl efter attj ag blev så varm när jag var ute och gick? Men det bär emot att elda för det är ju ganska varmt ändå ute fast det är halvdant väder. Kanske kommer lite värme då? De skrev ju om nåt framåt helgen. Men det är väl kanske bara bortåt märtagretas håll förstås. *hihi* och hon som inte vill ha så himla varmt längre.

Hoppas ni får en skön natts vila och får sussa gott börti stugera!!  *kram på  er**  😉

augusti 13, 2008 - Posted by | energy, frisyr, inspiration, nordic walking, positiv, Simple life, Skönhet och Hälsa, stavgång | , ,

3 kommentarer »

  1. Jag klippte mig i tisdags och funderar faktiskt på om jag ska ta och göra slingor… Har så känslig hårbotten men slingor är ju inte som att tona hela håret. Får fundera!

    Här är vädret också halvdant och jag hade gärna sett att det blev lite varmare igen.

    Kram!

    Kommentar av znogge | augusti 14, 2008 | Svara

  2. Ja, när man gör slingor har man ju huva på sig så… det kan vara en idé 🙂 Och kan skölja bort det mesta innan man tar av den.

    Kommentar av moniqas | augusti 14, 2008 | Svara

  3. Jorå, jag vill allt ha värmen kvar! Här har det inte krupit under 22 grader dagtid ännu! perfekt! 😀

    Kommentar av Märtagreta | augusti 15, 2008 | Svara


Kommentera

