Lightyliving

Live now when you are alive

Ojojoj…nu gör jag ett sånt där EXTRa inlägg *fniss*

🙂 ..kan det verkligen bero på att jagskrev att jag ska ha bloggsemester?? Jaja…jag lyssnar nu på färska lökar på TV-n som blandas…och har tittat på en hemsk film om att en tjej visste vad som skulle hända henne och hennes skolkompisar. Kan ju säga att sola i solarium känns främmande. *blää’ De brändes för det blev fel på nåt elektriskt.,  Men nu är det reklam för LOYDAR  om nu nån kommer ihåg vad det är 🙂

Har lagt upp vedpinnar fint på hög efter min långa vila isolen på altanen. SKönt att i sakta mak uträtta något. Fattar inte att man ska vara så himla prestationsinriktad. Tänk om jag kunde slappna av och inte bry mig… ska alltid göra nåt…  fast jag egentligen inte orkar. Näääää blir så trött på mig själv. :-(((  jädra lutterkvinna. Oj..nu sjunger de italienska på TV-n  Så härligt! Är nog en  en italienare i själen när det gäller sång.  *hihi* Så romantiskt och härligt!

Näe..nu tar jag kvällen och kramar om mina bloggvänner!  Ska natta min värkande kropp **kraaaam***

juli 9, 2008 - Posted by | energy, Familj, inspiration, positiv, Simple life, Skönhet och Hälsa, Skojsigt, Stroke | , , , ,

7 kommentarer »

  1. Hoppas du sovit gott och får en ny härlig torsdag!
    Kram!

    Kommentar av znogge | juli 10, 2008 | Svara

  2. Visst är det fint med italienska sånger. Är nog också lite italienare.

    Kommentar av imse | juli 10, 2008 | Svara

  3. Jag är väldigt förtjust i italiensk musik. Den första jag upptäckte var i fjortonårsåldern, Eros Ramazotti. Just love him! Sedan rullade det på. För några år sedan blev det mycket Paola e Chiara. Underskattade här i Sverige, men har riktigt bra låtar. Har alla deras skivor.

    Sen är jag också väldigt förtjust i spansk musik. Latino. Som David Bisbal, Chayenne, Jennifer Lopez (hennes spanska album särskilt) och många fler.

    Jag bloggar inte lika mycket nu under sommaren. Sen blir det en automatisk bloggpaus då vi åker bort i slutet av juli.

    Ha en fin dag!

    Många kramar Liselott

    Kommentar av Liselott | juli 11, 2008 | Svara

  4. Tävlingssugen?
    http://jsomijulia.blogg.se/2008/july/tavlings-dags-igen.html
    Hoppas du får en fortsatt trevlig dag.

    Kommentar av Julia | juli 17, 2008 | Svara

  5. Härligt med semester! Men jag ska inte klaga, jobbar bara kvällar och har hela dagar lediga OM det skulle bli fint väder…hm…
    Så blir det semester resten av året istället typ! Hopplös branch jag valt.
    Hoppas det går bra att modifiera medicinerna? Jag tycker inte man ska rata något utan testa lite olika kombinationer, så länge man inte äter hela burken eller dricker alkhol på det så brukar det ju bra! 🙂
    Eller är jag bara helt tablettstörd efter alla dessa år! *s*

    Kommentar av Tiagirl | juli 17, 2008 | Svara

  6. Ett prov på simultanförmåga ger du här iaf och jag hoppas du får en fin dag!

    Kram

    Kommentar av madonnan | juli 18, 2008 | Svara

  7. Låt mig gissa…”Final Destination 3″? Har den filmen hemma, är en ”sucker” för skräckfilmer. Men den filmen är inte bara skräck utan har en viss humor i sig. Nä man är inte så sugen på att sola solarium efter att ha sett den scenen.

    Tar nu själv bloggsemester, åker bort på torsdag. Stor kram Liselott

    Kommentar av Liselott | juli 22, 2008 | Svara


Kommentera

