Lightyliving

Live now when you are alive

Tjoho på onsdagen! Och grattis alla Carina och Carita idag!! ;=))

Vilkenhärlig dag!! Solsken som sjutton och jätteskönt ute! Har vattnat lite på det jag planterat så det ska ta sig för nu torkar det fort.

Skjutsade mor efter jobbet och jag kollade runt lite på min barndoms trädgård. Vi fikade i solskenet och njöt av lugnet. Där är knappt nån trafik på grusvägen som går förbi. =)

Snart ska jag iväg på den där meditationskursen och det är ju sagolikt att det är så fint ute. Ska bli spännande! =) Får berätta mera om det senare. Nu ska jag ut i solen igen och sätta mig i en vilstol.

Ha en superskön kväll!

*kraam*

maj 7, 2008 - Posted by | energy, Familj, inspiration, positiv, Simple life, Skönhet och Hälsa | , ,

4 kommentarer »

  1. Hur var meditationskursen? Härliga dagar nu.Ha en trevlig kväll.

    Kommentar av syren | maj 7, 2008 | Svara

  2. Hoppas att du haft en fin dag. Skönt med meditation, dessvärre så har jag misslyckats varje gång jag försökt mig på att meditera. Men nån gång så ska jag nog få till det.
    Kramar till dig

    Kommentar av wendla | maj 7, 2008 | Svara

  3. Meditation är verkligen något jag skulle behöva lära mig. Jag sover urdåligt och har för mycket tankar. Borde faktiskt anmäla mig till en kurs. Njut av solen! Ha en fin dag, vännen! Kramar Liselott

    Kommentar av Liselott | maj 8, 2008 | Svara

  4. Då får Åke mitt grattis i stället och du får ha en bra dag!
    Kram!

    Kommentar av znogge | maj 8, 2008 | Svara


Kommentera

