Lightyliving

Live now when you are alive

Tandläkarbesök efter vilan

det var tur jag vilade först för undersökningen kostade 846 kronor… ochdå tog hon bort lite tandsten. Nästa gång ska jag fixa till framtanden som är lite sliten i nedkant. Undrar vad det kalaset ska kosta? *S* Men det är viktigt för mig att ha ett helt leende eftersom jag har lätt att le.  Vill ju inte skrämma slag på folk om det blir förstört i framtänderna.

Nu ska jag gå ut i trädgården. Ska bli skönt att grejsa lite i lugn och ro. Vädret är perfekt att vara ute och jobba i. Halvklart och bara små ljumma vindar. Superhärligt! Ska se till mina planterade buskar så de tar sig och inte torkar.

Ha en fortsatt skön måndag och njut så gott det går!

*kraam*

maj 5, 2008 - Posted by | energy, inspiration, positiv, Simple life, Skönhet och Hälsa | ,

4 kommentarer »

  1. Det kostar bara man öppnar munnen hos tandläkaren, den saken är säker! Samtidigt är tänderna viktiga så det är bara att betala!
    Kram!

    Kommentar av znogge | maj 5, 2008 | Svara

  2. herregud, vad glad jag är att bo i tyskland.. här betalar i alla fall sjukförsäkringen en stor del, om man dá gár och har tänderna kollat en gáng om áret. och att bara gá och láta läkaren titta och kolla läget i munnen kostar den enskilde tack och lov ingenting, för det är försäkringen som tar över den kostnaden..

    Kommentar av fröken_lila | maj 5, 2008 | Svara

  3. Ja inte är det gratis att gå till tandläkaren precis, men det är ett nödvändigt ont!!!!!
    Kramizzzz

    Kommentar av curlingmormor | maj 5, 2008 | Svara

  4. Froeken lila jaa..det förstår jag.. märkligt att detinte är samma här. =)
    Menjag är glad att jag har pengar till det för det vore hemskt att inte ha det.

    Kommentar av moniqas | maj 6, 2008 | Svara


Kommentera

