Lightyliving

Live now when you are alive

Har fått tid för provtagning

Nästa vecka ska jag ta kontrollprover på Thyreodea och kolestrolet.  har ätit Levaxin drygt en vecka idag och jag känner faktiskt en viss förbättring mentalt. Jag är fortfarande trött men kan slappna av bättre. Som det blvit mera ro i kroppen. Kanske är mentalt att det hjälpt till att jag fått reda på vad det är som spökar i kroppen förstås. Men OCH?? Huvudsaken att det går åt rätt håll och jag blir av med den här vätskeansamlingen som börjat och få ordning på sömnen.

Har varit och fått mina glasögon fixade och sen suttit på trappen en stund och halvslumrat. SKönt! Ska gå ut i trädgården och kolla lite. Mysigt!!

Men vet ni vad??? de har börjat skicka en massa olika grejor på posten från Bonniers och alla möjliga att j ag ska ha tidningar och böcket??  jag har då sagt nej till allt när nån både ringt och jag deltagit i undersökningar. Så himla trött på alla utskick jag har fått på majlen också  Jag avskriver mig på allt men det kommer hela tiden nytt SKRÄP!!  Sen när man ska kontakta är det 20 minuters väntetid. allt för att man ska tröttna och sen glömma bort. Hmmm!!  DAGENS RIS!

Nehepp..så var det sagt med lite större bokstäver..*S* Ha en fortsatt trevlig onsdag!

*kram*

april 23, 2008 - Posted by | Simple life, Skönhet och Hälsa, stroke trötthet värk, trädgård blommor, trötthet | , , , , ,

2 kommentarer »

  1. Sånt där är så jäääklaaa irriterande. Ring och skäll ut dom. Eller maila. Jag ringde upp (minns inte vilka det var) och bad som sluta skicka för annars…jag var skitsur i telefonen. Har sedan dess inte fått hem något från dom.

    Faktiskt irriterande när dom bombarderar en med sånt skit och tror att man ska bli glad och tänka”Ja man jag tar och prenumererar jättelänge nu!”

    Visst..tjena…

    Kram Liselott

    Kommentar av Liselott | april 23, 2008 | Svara

  2. Jaa..ska göra det…men är så himla jobbigt att behöva pyssla med sånt man inte ens bett om. Shit pomfritt!

    Kommentar av moniqas | april 23, 2008 | Svara


Lämna en kommentar