Lightyliving

Live now when you are alive

Svara snabbt om Dagis på semestern

Ja, det känns mycket märkligt för mig att man har ett barn borta när man är ledig. När jag var själv med mina barn skulle jag inte ha velat ”lämna bort” någon.  Jag var ju ledig för att kunna umgås med mina barn!?!?  Men ser att det finns en massa olika sätt att se på saken här i den här diskussionen.

http://www.na.se/svarasnabbt/

april 21, 2008 - Posted by | alternativ, Barn, Familj, planering | , , ,

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

